KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

carriage bolt

Polish translation: śruba podsadzana


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:carriage bolt
Polish translation:śruba podsadzana
Entered by: makary

10:57 Jan 27, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / fasteners
English term or phrase: carriage bolt
rodzaj śruby - wygląda tak:
http://www.aaronscapscrews.com
Śruba z podsadzeniem?
śruba zamkowa?
makary
śruba podsadzana (zamkowa)
Explanation:
a jednak tak :-)

To śruba zgodna z normą DIN 603, ISO 8677 i PN 82406

Zajrzyć pod poniższy link, w tabeli odszukaj tę śrubę i kliknij na jej zdjęciu. Otworzy się nowe okno z dokładnym rysunkiem.
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzięki za odpowiedź i adres.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5śruba z łbem okrągłym z podsadzeniemsobaga
4śruba podsadzana (zamkowa)
leff
4śruba z łbem okrągłym i szyjką kwadratową
Piotr Grabias


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
śruba z łbem okrągłym i szyjką kwadratową


Explanation:
Słownik Energetyka by Leon Zienowicz

Piotr Grabias
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 80

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
śruba z łbem okrągłym z podsadzeniem


Explanation:
tak się to nazywa ;-)

sobaga
Ireland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 52

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
śruba podsadzana (zamkowa)


Explanation:
a jednak tak :-)

To śruba zgodna z normą DIN 603, ISO 8677 i PN 82406

Zajrzyć pod poniższy link, w tabeli odszukaj tę śrubę i kliknij na jej zdjęciu. Otworzy się nowe okno z dokładnym rysunkiem.


    Reference: http://www.sruby.pl/normy.php
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dzięki za odpowiedź i adres.