KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

toggle nut

Polish translation: nakretka przegubowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:toggle nut
Polish translation:nakretka przegubowa
Entered by: Romuald Pawlikowski

08:05 Jan 28, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / fasteners
English term or phrase: toggle nut
po prostu rodzaj nakrętki...
makary
nakretka przegubowa
Explanation:
Prosze sprawdzic na nizej podanej stronie czy to moze pasowac.

Tlumaczenie na podstawie analogii z
toggle clamp w Leksykonii CD
Selected response from:

Romuald Pawlikowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Zatrzaskowe kołki mocujące z tworzywaWitold
3nakretka przegubowa
Romuald Pawlikowski


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nakretka przegubowa


Explanation:
Prosze sprawdzic na nizej podanej stronie czy to moze pasowac.

Tlumaczenie na podstawie analogii z
toggle clamp w Leksykonii CD


    Reference: http://www.betomax.pl/produkty/ezikdd/nakretki/
Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 713

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zatrzaskowe kołki mocujące z tworzywa


Explanation:
To są kołki podobne do tych stosowanych do mocowania wykładzin w samochodach. Po wciśnięciu w otwór, "skrzydełka" trzpienia kołka rozprężają się, unieruchamiając go. Zwykle płaski łeb kołka dociska jakiś element mocowany.


    Reference: http://www.tinnerman.com/showcase/plastic/toggle.html
Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454