KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

CHECK HANDLING

Polish translation: zgaduje przy zalozeniu ze check = czek (USA)


10:01 Jan 28, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: CHECK HANDLING
A list item under the following category
BUSINESS MACHINES AND EQUIPMENT
big_fish
Polish translation:zgaduje przy zalozeniu ze check = czek (USA)
Explanation:
Mysle ze jest to jakies urzadzenie ktore pomaga segregowac (kontrolowac....?) czeki

Ma to sens jedynie dla tekstu amerykanskiego

Jezeli tekst jest z innego kraju to czek = cheque



Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
Nikt do teraz być może nie wie co to jest, ale to jest najbardziej prawdopodobne.
Dziękuję!
Pozdrawiam,
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4uchwyt blokujący
Araksia Sarkisian
4zgaduje przy zalozeniu ze check = czek (USA)
Teresa Goscinska


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zgaduje przy zalozeniu ze check = czek (USA)


Explanation:
Mysle ze jest to jakies urzadzenie ktore pomaga segregowac (kontrolowac....?) czeki

Ma to sens jedynie dla tekstu amerykanskiego

Jezeli tekst jest z innego kraju to czek = cheque





Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723
Grading comment
Nikt do teraz być może nie wie co to jest, ale to jest najbardziej prawdopodobne.
Dziękuję!
Pozdrawiam,
Krzysztof

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uchwyt blokujący


Explanation:
uchwyt lub rękojęć urządzenia do zatrzymywania, blokowania

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376