KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

FILTER ASPIRATOR PUMP

Polish translation: pompka aspiratora filtrującego (powietrze)


18:41 Jan 29, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: FILTER ASPIRATOR PUMP
A LABORATORY ITEM
big_fish
Polish translation:pompka aspiratora filtrującego (powietrze)
Explanation:
Rozumiem, że chodzi o aspirator do pobierania próbek powietrza.

"Aspiratorem pobiera się próbkę powietrza przez sondę podłączoną do filtra bibułowego. Górna pokrywa filtra połączona jest z rotametrem, za pomocą którego reguluje się żądany przepływ powietrza. Z rotametru powietrze wchodzi do płuczek Dreschla z roztworem absorbcyjnym i poprzez osuszacz jest zasysane przez elektromagnetyczną pompkę membranową. Z pompki przez filtr tłumiący, powietrze dostaje się do zmodyfikowanego gazomierza miechowego, skąd jest wydalane na zewnątrz."

Selected response from:

Piotr Grabias
Poland
Grading comment
Dziękuję!
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pompka aspiratora filtrującego (powietrze)
Piotr Grabias
4pompka aspiratora z filtrem
Jakub Szacki


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pompka aspiratora z filtrem


Explanation:
js

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pompka aspiratora filtrującego (powietrze)


Explanation:
Rozumiem, że chodzi o aspirator do pobierania próbek powietrza.

"Aspiratorem pobiera się próbkę powietrza przez sondę podłączoną do filtra bibułowego. Górna pokrywa filtra połączona jest z rotametrem, za pomocą którego reguluje się żądany przepływ powietrza. Z rotametru powietrze wchodzi do płuczek Dreschla z roztworem absorbcyjnym i poprzez osuszacz jest zasysane przez elektromagnetyczną pompkę membranową. Z pompki przez filtr tłumiący, powietrze dostaje się do zmodyfikowanego gazomierza miechowego, skąd jest wydalane na zewnątrz."




    Reference: http://www.rotametr.com.pl/oferta/aspirator.html
Piotr Grabias
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 80
Grading comment
Dziękuję!
Krzysztof