KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

PIPET PULLER

Polish translation: tłok pipety


18:41 Jan 29, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: PIPET PULLER
A LABORATORY ITEM
big_fish
Polish translation:tłok pipety
Explanation:
it's a really long shot.
Pipet puller wystepuje (83 x) w Google'u, ale nie bardzo sie mozna corientowac o co chodzi, poza tym, ze wi±ze się to najczesciej z mikroiniekcjami. Moze wiec jest to jakis precyzyjny tloczek, ktorym się zasysa to, co potrzeba?
Ale prosze zbyt powaznie tego nie traktowac.
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
Dziękuję!
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1gruszka gumowa do pipet
leff
4pipet to pipetka
Lota
4To moze byc tlok, albo gruszka
Teresa Goscinska
1tłok pipety
Jakub Szacki


Discussion entries: 4





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pipet to pipetka


Explanation:
.

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
tłok pipety


Explanation:
it's a really long shot.
Pipet puller wystepuje (83 x) w Google'u, ale nie bardzo sie mozna corientowac o co chodzi, poza tym, ze wi±ze się to najczesciej z mikroiniekcjami. Moze wiec jest to jakis precyzyjny tloczek, ktorym się zasysa to, co potrzeba?
Ale prosze zbyt powaznie tego nie traktowac.

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857
Grading comment
Dziękuję!
Krzysztof

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
gruszka gumowa do pipet


Explanation:
na ile znam pracę w laboratorium, to jest to właśnie to - zakładana na pipetę gumowa gruszka ze specjalnymi zaworkami kulkowymi pozwalającymi z jednej strony wypuścić powietrze z gruszki, a z drugiej zaciągać płyn do pipety

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMala Mi: to brzmi przekonująco
10 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
To moze byc tlok, albo gruszka


Explanation:
Stary typ pipety mial gruszke gumowa. Obecnie sa inne bardziej nowoczesne rozwiazania.
Moze trzeba tu wprowadzic jakies ogolne okreslenie.
Jakie nie wiem.

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723