KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

WIPERS (KIMWIPES

Polish translation: To sa specjalne papierowe cienkie "chusteczki" o nazwie KIM uzywane w laboratoriach


18:42 Jan 29, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: WIPERS (KIMWIPES
A PERSONAL HYGIENE ITEM
big_fish
Polish translation:To sa specjalne papierowe cienkie "chusteczki" o nazwie KIM uzywane w laboratoriach
Explanation:
KIM jest istotne tutaj i niepowinno byc ominiete.
Nazwa szmatka nie jest moze najlepsza tutaj.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-30 07:50:08 (GMT)
--------------------------------------------------

dodatkowa informacja: popularnir sa one tez nazywane \"kimmies\',sa zapakowane w zielone pudelka i wyciaga sie je jedna za druga, sa ciensze niz higieniczne chusteczki, bardziej ostre, nie mozna tym wyczec nosa i uzywa sie je do wycierania czesci instrumentow laboratoryjnych.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-30 07:52:54 (GMT)
--------------------------------------------------

oops: wytrzec nie wyczec
Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
Mysle ze sciereczki jest zupelnie odpowiednie.
Dziekuje!
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1hmmm. sciereczki do wycierania KIM
Lota
4To sa specjalne papierowe cienkie "chusteczki" o nazwie KIM uzywane w laboratoriach
Teresa Goscinska


Discussion entries: 3





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
hmmm. sciereczki do wycierania KIM


Explanation:
I wouldn't translate the name!

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: może same sciereczki starcz±? Przeciez sluza do wycierania z definicji
52 mins
  -> pewnie tak. zastanawiam sie wlasnie CZY istnieja sciereczki do czegos innego. Hmmmm.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
To sa specjalne papierowe cienkie "chusteczki" o nazwie KIM uzywane w laboratoriach


Explanation:
KIM jest istotne tutaj i niepowinno byc ominiete.
Nazwa szmatka nie jest moze najlepsza tutaj.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-30 07:50:08 (GMT)
--------------------------------------------------

dodatkowa informacja: popularnir sa one tez nazywane \"kimmies\',sa zapakowane w zielone pudelka i wyciaga sie je jedna za druga, sa ciensze niz higieniczne chusteczki, bardziej ostre, nie mozna tym wyczec nosa i uzywa sie je do wycierania czesci instrumentow laboratoryjnych.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-30 07:52:54 (GMT)
--------------------------------------------------

oops: wytrzec nie wyczec

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723
Grading comment
Mysle ze sciereczki jest zupelnie odpowiednie.
Dziekuje!
Krzysztof