KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

POLES, ALUM FOR RETAINING WINDER

Polish translation: tyczki aluminiowe do podpierania stopni


20:35 Jan 29, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: POLES, ALUM FOR RETAINING WINDER
An item from the category PERSONAL SAFETY, SECURITY, COMFORT - all info I have
big_fish
Polish translation:tyczki aluminiowe do podpierania stopni
Explanation:
'poles' i 'alum' to chyba oczywiste.

winder = any of the steps in a winding staircase
(po polsku - stopień klinowy, stopień zabiegowy)

retain = to keep in a fixed state or condition





Selected response from:

leff
Grading comment
Zamieniłem tyczki na słupki.
Dzięki i pozdrawiam,
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pręty aluminiowe do przytrzymywania stopni
Piotr Grabias
4tyczki aluminiowe do podpierania stopni
leff


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tyczki aluminiowe do podpierania stopni


Explanation:
'poles' i 'alum' to chyba oczywiste.

winder = any of the steps in a winding staircase
(po polsku - stopień klinowy, stopień zabiegowy)

retain = to keep in a fixed state or condition







leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Zamieniłem tyczki na słupki.
Dzięki i pozdrawiam,
Krzysztof

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pręty aluminiowe do przytrzymywania stopni


Explanation:
Nie jestem architektem, ale tyczki kojarzą mi się z żerdziami wbitymi pionowo. Jakoś nie mogę ich sobie wyobrazić na klatce schodowej na stopniach zabiegowych. Czy to nie są przypadkiem pręty aluminiowe do przytrzymywania dywanu lub wykładziny na stopniach ???

Piotr Grabias
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 80

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: Ależ są jak najbardziej pionowe. Jedna rura metalowa w środku, a wokół niej biegną stopnie z metalowych płyt. I te stopnie na obwodzie muszą się na czymś opierać.
7 mins