KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

PULL STATIONS (RODS AND STEMS)

Polish translation: przełączniki pociągane (pręty i trzony)


20:37 Jan 29, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: PULL STATIONS (RODS AND STEMS)
An item from the category FIREFIGHTING AND PREVENTION - all info I have
big_fish
Polish translation:przełączniki pociągane (pręty i trzony)
Explanation:
(alarmowe)przełączniki pociągane

pull switch = (elek.) przełącznik pociągany
[E-P Dictionary of Science and Technology]

Sam przełącznik wygląda np. tak:
http://www.ademco.com/ademco/products/expansion_accessories/...

a pod:
http://www.secutron.ca/pdfs/MRI-MPG.pdf

znajduje się dokument, w którym mowa o jakichś prętach w odniesieniu do 'pull station', niestety u mnie przez pół godziny nie zdołał się on otworzyć.

Przupuszczam, że ten pręt to w zasadzie pałeczka szklana, ktora ulega złamaniu przy pociągnięciu, wymuszając w ten sposób przyłożenie ściśle okeślonej siły minimalnej (normy amer. określają ją na 5 funtów)
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dĽwignie i r±czki alarmowe
Jakub Szacki
4przełączniki pociągane (pręty i trzony)
leff


  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przełączniki pociągane (pręty i trzony)


Explanation:
(alarmowe)przełączniki pociągane

pull switch = (elek.) przełącznik pociągany
[E-P Dictionary of Science and Technology]

Sam przełącznik wygląda np. tak:
http://www.ademco.com/ademco/products/expansion_accessories/...

a pod:
http://www.secutron.ca/pdfs/MRI-MPG.pdf

znajduje się dokument, w którym mowa o jakichś prętach w odniesieniu do 'pull station', niestety u mnie przez pół godziny nie zdołał się on otworzyć.

Przupuszczam, że ten pręt to w zasadzie pałeczka szklana, ktora ulega złamaniu przy pociągnięciu, wymuszając w ten sposób przyłożenie ściśle okeślonej siły minimalnej (normy amer. określają ją na 5 funtów)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dĽwignie i r±czki alarmowe


Explanation:
głos laika

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857