KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

STOPPER TIES

Polish translation: opaski na korki


11:57 Jan 30, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: STOPPER TIES
a LABORATORY ITEM
big_fish
Polish translation:opaski na korki
Explanation:
Tylko zgaduję, ale w kontekście laboratoryjnym 'stopper' to przede wszystkim korek, gumowy lub szklany. I właśnie szczególnie te szklane korki często wymagają dodatkowego zabezpieczenia i czasem są nawet wyposażone w specjalne szklane haczyki na bokach, a takie same haczyki znajdują się na bokach szyjki kolby. Za moich czasów do takiego przytrzymywania korków używano po prostu gumek recepturek.
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1opaski podtrzymującexxxMala Mi
2 +1opaski na korki
leff


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
opaski podtrzymujące


Explanation:
w zależności od kontekstu:
"opaski zatrzymujące"
"opaski zaciskowe"
itp.

xxxMala Mi
PRO pts in pair: 93

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: myslalem tez o paskach. Rozumiem, ze chodzi o takie plastikowe paski z dziur± z jedenj strony, przez ktora przeklada sie drugi koniec, i w ten sposob np. "zwiazuje się" wi±zkę przewodów?
16 mins
  -> Wlasnie takie mam na mysli.

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
opaski na korki


Explanation:
Tylko zgaduję, ale w kontekście laboratoryjnym 'stopper' to przede wszystkim korek, gumowy lub szklany. I właśnie szczególnie te szklane korki często wymagają dodatkowego zabezpieczenia i czasem są nawet wyposażone w specjalne szklane haczyki na bokach, a takie same haczyki znajdują się na bokach szyjki kolby. Za moich czasów do takiego przytrzymywania korków używano po prostu gumek recepturek.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Teresa Goscinska
7 hrs