KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

SPOOLS (EXPLOSION)

Polish translation: Tuba (pojemnik) na materiały wybuchowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:SPOOLS (EXPLOSION)
Polish translation:Tuba (pojemnik) na materiały wybuchowe
Entered by: xxxMala Mi

11:57 Jan 30, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: SPOOLS (EXPLOSION)
an item from the category PERSONAL SAFETY, SECURITY, COMFORT
big_fish
Tuba (pojemnik) na materiały wybuchowe
Explanation:
To tylko przypuszczenie.
"Spools" to może być hermetyczna konstrukcja stalowa w kształcie walca, czyli coś w rodzaju tuby. W takich pojemnikach przewozi się często materiały wybuchowe.
Selected response from:

xxxMala Mi
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4szpulka
Araksia Sarkisian
4moze jednak szpula
Jakub Szacki
2Tuba (pojemnik) na materiały wybuchowexxxMala Mi


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Tuba (pojemnik) na materiały wybuchowe


Explanation:
To tylko przypuszczenie.
"Spools" to może być hermetyczna konstrukcja stalowa w kształcie walca, czyli coś w rodzaju tuby. W takich pojemnikach przewozi się często materiały wybuchowe.

xxxMala Mi
PRO pts in pair: 93
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
moze jednak szpula


Explanation:
Moze jednak chodzi o beben przy hydrancie, na ktory nawija się w±ż?


Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxMala Mi: Przepraszam, ale co wtedy z tym 'explosion"?
1 min
  -> Nie ma za co przepraszac, sam nie mam pomyslu.

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szpulka


Explanation:
cewka, bęben, nawinąć, odwinąć

Nieodzowne części przy wybuchach, a szczególnie przy kontrolowanych wybuchach, gdzie bez szpulki nie da się połączyć wszystkie kable...lol



--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 06:07:27 (GMT)
--------------------------------------------------

...kable do materiałów wybuchowych.

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376