KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

proof of concept implementation

Polish translation: Proba jakosci przeprowadzona przy wprowadzeniu w zycie jako element zabezpieczenia na ...


17:05 Jan 30, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / IT contingency planning
English term or phrase: proof of concept implementation
carried out as part of contingency planning
Piotr
Polish translation:Proba jakosci przeprowadzona przy wprowadzeniu w zycie jako element zabezpieczenia na ...
Explanation:
Najprostsze i "niemodne" ale adekwatne OMHO w tym kontekscie.
Selected response from:

darotob
Grading comment
Thanks. OMHO?
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Proba jakosci przeprowadzona przy wprowadzeniu w zycie jako element zabezpieczenia na ...darotob
4 +1swiadectwo wdrożenia/ wprowadzenia w zycie pomyslu/ koncepcji
Jakub Szacki
4Kontrola wprowadzenia koncepcji w użyciexxxMala Mi


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kontrola wprowadzenia koncepcji w użycie


Explanation:
można też:
"Sprawdzenie zastosowania pomysłu"

xxxMala Mi
PRO pts in pair: 93

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
swiadectwo wdrożenia/ wprowadzenia w zycie pomyslu/ koncepcji


Explanation:
jeszcze moze byc realzacja, to modne slowo
js

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian
12 hrs

2 days 18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Proba jakosci przeprowadzona przy wprowadzeniu w zycie jako element zabezpieczenia na ...


Explanation:
Najprostsze i "niemodne" ale adekwatne OMHO w tym kontekscie.

darotob
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 551
Grading comment
Thanks. OMHO?