KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

speed selectors

Polish translation: przełącznik prędkości


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:speed selectors
Polish translation:przełącznik prędkości
Entered by: Romuald Pawlikowski

14:34 Jan 31, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: speed selectors
recheck speed selectors
Agnieszka Kopinska
przełącznik prędkości
Explanation:
RP

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 14:40:11 (GMT)
--------------------------------------------------

oczywiście w liczbie mnogiej \'przełączniki\'
Selected response from:

Romuald Pawlikowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2przełącznik prędkości
Romuald Pawlikowski
4 +1sprawdź ponownie przełączniki prędkości.
Andrzej Lejman
4 +1wybierak biegu
Izabella Kraus
4zworki wyboru prędkościxxxMala Mi


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
przełącznik prędkości


Explanation:
RP

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 14:40:11 (GMT)
--------------------------------------------------

oczywiście w liczbie mnogiej \'przełączniki\'


    Reference: http://www.holtrade.com.pl/silfradent_cosmos.html
    Reference: http://www.mkwent.com.pl/wentylatory/wenkan/td.html
Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 713

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki
2 hrs

agree  Araksia Sarkisian
21 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wybierak biegu


Explanation:
Moze byc tez selektor biegu. Zalezy od klienta. A wiec tutal sprawdz selektory biegu. moga to byc tez widelki wybierania biegu czy cos podobnego. Zastanawia mnie ta liczba mnoga. Swoja droga podejrzewam, ze przed tym zdaniem bylo jakies inne zdanie, a za nim tez i naprawde milo by bylo, gdybys byla uprzejma przekopiowac troche wiecej kontekstu. Nie kosztuje to w koncu az tyle pracy. Poza tym fajnie byloby wiedziec, czy chodzi np. o samochod (jaki), czy o rower, czy np. o lodke. A moze o calkiem cos innego... Niesamowite, ze takie rzeczy trzeba tlumaczyc tlumaczom...

Izabella Kraus
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 61

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  agusia
24 mins

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zworki wyboru prędkości


Explanation:
Jeżeli w kontekście wyboru prędkości pracy np.procesora, to powinno to brzmieć "sprawdź powtórnie ustawienie zworek wyboru prędkości"

lub "ustawienie prędkości"

"powtórnie sprawdź ustawienie prędkości"

Trochę więcej kontekstu...
Może też po prostu: "wybieraki prędkości"?

xxxMala Mi
PRO pts in pair: 93

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sprawdź ponownie przełączniki prędkości.


Explanation:
Wybieraki mnie nie przekonują. Do wiadomości Mala Mi: w komputerach zworka to "jumper", ustawienie zworek to "jumper selection" etc.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian
2 hrs