KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

tilting fork carriage

Polish translation: karetka ze zintegrowanym przechylem bocznym ...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tilting fork carriage
Polish translation:karetka ze zintegrowanym przechylem bocznym ...
Entered by: Andrzej Lejman

11:09 Feb 28, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / reach trucks
English term or phrase: tilting fork carriage
Tilting fork carriage with integral side shift for increased residual capacity in high lift mode.
Szczerze mówiąc, "integral side shift" i "high lift mode" też sprawiają mi pewną trudność. Być może ktoś z Państwa zna się na wózkach widłowych...
Katarzyna Chmiel
Poland
karetka ze zintegrowanym przechylem bocznym ...
Explanation:
... dla podwyższenia udzwigu w skrajnych polozeniach trybu wysokiego unoszenia

Po konsultacji z dystrybutorem wozkow widlowych Daewoo.

Pozdrawiam
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Otóż to! Przyznam, że właśnie na Pana podpowiedź liczyłam.
Dziękuję stokrotnie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4karetka ze zintegrowanym przechylem bocznym ...
Andrzej Lejman
4wozek z widelcem wychylnym
Jerzy Czopik
4wychylna karetka wideł
Robert Pranagal


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wychylna karetka wideł


Explanation:
tilting = wychylna/pochylna
fork = widły
carriage = karetka


Robert Pranagal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1167

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wozek z widelcem wychylnym


Explanation:
wozek z pochylanym masztem z mozliwoscia przesuwania bocznego dla zwiekszenia udzwigu przy podnoszeniu na duza wysokosc

--------------------------------------------------
Note added at 2002-02-28 11:36:42 (GMT)
--------------------------------------------------

pardon, mialo byc: wozek widlowy z pochylanym masztem, za pozno zwrocilem uwage na roznice pomiedzy wpisana odpowiedzia i terminologia z linkow


    Reference: http://www.fadroma.com.pl/files_pl/produkcja.htm#maszyny
    Reference: http://www.t-m.pl/wozki%20widlowe.htm
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
karetka ze zintegrowanym przechylem bocznym ...


Explanation:
... dla podwyższenia udzwigu w skrajnych polozeniach trybu wysokiego unoszenia

Po konsultacji z dystrybutorem wozkow widlowych Daewoo.

Pozdrawiam

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Otóż to! Przyznam, że właśnie na Pana podpowiedź liczyłam.
Dziękuję stokrotnie.