KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

capacity features

Polish translation: elementy zdolności produkcyjnych


09:29 May 10, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: capacity features
Are your capacity features also be available at your sub-suppliers or are there any restrictions you have to tell us!

Tak to zdanie ładnie ułożono.
big_fish
Polish translation:elementy zdolności produkcyjnych
Explanation:
być może nawet:
główne elementy zdolności (mocy) produkcyjnych

bo 'feature' to także:

feature = a distinct or outstanding part, quality, or characteristic of something

[Webster's]


Selected response from:

leff
Grading comment
Ucieszyłem się jak to zobaczyłem, bo sam tak typowałem i byłem ciekaw, czy kto¶ mnie poprze (niezależnie).
Dzięki!
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4moce przetwórcze
Tomasz Niedbala
4elementy zdolności produkcyjnych
leff
4Charakterystyka mocyWitold
4to zależy...
maciejm


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
to zależy...


Explanation:
....od tego jaką wersje przyjmiesz w pytaniu o "capacity"
M.M.

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Charakterystyka mocy


Explanation:
Czy Wasza charakterystyka mocy (produkcyjnych?) będzie dostępna dla naszych poddostawców...

{Straszny to bełkot}

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
elementy zdolności produkcyjnych


Explanation:
być może nawet:
główne elementy zdolności (mocy) produkcyjnych

bo 'feature' to także:

feature = a distinct or outstanding part, quality, or characteristic of something

[Webster's]




leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Ucieszyłem się jak to zobaczyłem, bo sam tak typowałem i byłem ciekaw, czy kto¶ mnie poprze (niezależnie).
Dzięki!
Krzysztof

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
moce przetwórcze


Explanation:
w tym kontekście powinno pasować

ewentualnie:
"Potencjał przetwórczy"

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725