KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

half-straight holes

Polish translation: połowa otworu niegwintowanego, wyżłobienie niegwintowane


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:half-straight holes
Polish translation:połowa otworu niegwintowanego, wyżłobienie niegwintowane
Entered by: Tomasz Niedbala

10:38 May 13, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / screw threads
English term or phrase: half-straight holes
for bush mounting
RayWinstone
połowa otworu niegwintowanego, wyżłobienie niegwintowane
Explanation:
W instrukcji montażu trzpienia frezarskiego zalecane jest m.in."ustaw w linii półotwór gwintowany z półotworem niegwintowanym"
Tematyka ta sama co "half-thread holes"
Selected response from:

Tomasz Niedbala
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4połowa otworu niegwintowanego, wyżłobienie niegwintowane
Tomasz Niedbala
4otwory gładkie do połowy
Hanna Burdon


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
otwory gładkie do połowy


Explanation:
połowa gładka, a połowa gwintowana

Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
połowa otworu niegwintowanego, wyżłobienie niegwintowane


Explanation:
W instrukcji montażu trzpienia frezarskiego zalecane jest m.in."ustaw w linii półotwór gwintowany z półotworem niegwintowanym"
Tematyka ta sama co "half-thread holes"


    Reference: http://www.curtisrl.it/uk/accessori/buscon/acc_busc_istruz_u...
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725