KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

compacting vehicle

Polish translation: śmieciarka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:compacting vehicle
Polish translation:śmieciarka
Entered by: leff

13:38 May 17, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / waste management
English term or phrase: compacting vehicle
chodzi o pojazd śmieciarkę, po prostu, ale fachowo
PAS
śmieciarka
Explanation:
OR
samochód-śmieciarka

po co tworzyć jakieś pseudo-uczone nazwy

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 14:02:00 (GMT)
--------------------------------------------------

i jeszcze:
http://www.wukom.com.pl/data/smieciarki.htm

http://www.wukom.com.pl/data/ch405.htm
Selected response from:

leff
Grading comment
Dziękuję za otrzeźwienie - śmieciarka it is.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2śmieciarka
leff
4samochód pierwszego stopnia odbioru nieczystości stałych
Hanna Burdon


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
samochód pierwszego stopnia odbioru nieczystości stałych


Explanation:
:-)

O śmieciarkach możesz sobie poczytać tu:

http://www.wpresse.pl/g10_03.html

Jest tam też o zgniataniu śmieci.


    Reference: http://www.wpresse.pl/g10_03.html
Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
śmieciarka


Explanation:
OR
samochód-śmieciarka

po co tworzyć jakieś pseudo-uczone nazwy

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 14:02:00 (GMT)
--------------------------------------------------

i jeszcze:
http://www.wukom.com.pl/data/smieciarki.htm

http://www.wukom.com.pl/data/ch405.htm


    Reference: http://www.mwm-brzesko.com.pl/sd-1/index.html
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dziękuję za otrzeźwienie - śmieciarka it is.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
11 mins

agree  Tomasz Niedbala: Nie ma nic piękniejszego niż "śmieciarka" ;-)
5 hrs