KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

pilot applications of process capability studies

Polish translation: pilotowe (próbne) zastosowania oceny zdolnośći procesu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pilot applications of process capability studies
Polish translation:pilotowe (próbne) zastosowania oceny zdolnośći procesu
Entered by: Tomasz Niedbala

17:46 May 21, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / Quality, SPC
English term or phrase: pilot applications of process capability studies
pilot applications of process capability studies have been conducted and these were not properly documented
makary
pilotowe (próbne) zastosowania oceny zdolnośći procesu
Explanation:
TN

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-21 18:15:20 (GMT)
--------------------------------------------------

\"zdolności\"
Selected response from:

Tomasz Niedbala
Poland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5pilotowe (próbne) zastosowania oceny zdolnośći procesu
Tomasz Niedbala
4Pilotowe aplikacje do oceny przydatności procesu
Teresa Jaczewska
1próby wdrożenia (wyników?) badań wydajności procesu
Michal Zablocki


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
pilotowe (próbne) zastosowania oceny zdolnośći procesu


Explanation:
TN

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-21 18:15:20 (GMT)
--------------------------------------------------

\"zdolności\"

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalie
6 mins
  -> Dzięki.

agree  Krzysztof: powinno byc zdatnosci procesu (tak jest w SPC)
1 hr
  -> Zgoda

agree  Dima41
5 hrs
  -> Dzięki

agree  Miroslaw Owinski: raczej: pilotazowe...
6 hrs
  -> Dzięki. Faktycznie "pilotażowe" brzmi trochę lepiej.

agree  Robert Ćwik
3 days3 hrs
  -> Dzi ękuję

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Pilotowe aplikacje do oceny przydatności procesu


Explanation:
Pilotowa aplikacja do oceny przydatności (możliwości?) procesu. "Capability study" = studium wykonalnosci (przy projektach).



    TJ
Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703
Grading comment
w kontekście SPC capability oznacza zdolność
The asker has declined this answer
Comment: w kontekście SPC capability oznacza zdolność

15 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
próby wdrożenia (wyników?) badań wydajności procesu


Explanation:
applications are conducted, więc chyba nie chodzi o programy komp :-)

Michal Zablocki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 105