KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

with acid pack

Polish translation: z zestawem kwasowym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:with acid pack
Polish translation:z zestawem kwasowym
Entered by: Barbara Szelest-VanDussen

11:48 May 26, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: with acid pack
znów przy opisie baterii
Ewa Luchowska-Mertl
Czech Republic
z zestawem kwasowym
Explanation:
OR
z zestawem elektrolitu

Określenie 'with acid pack' stosowane jest przy sprzedaży nowych, suchych akumulatorów kwasowych. Nie udało mi się jednak stwierdzić co wchodzi w skład tego 'packu'. Może to być pojemnik z gotowym elektrolitem (w co wątpię) lub pojemnik ze stężonym kwasem siarkowym, przepis przygotowywania elektrolitu, być może pojemnik z wodą destylowaną oraz (także być może) aerometr.
Selected response from:

leff
Grading comment
Dziekuje bardzo... Potrzebuje tylko przetlumaczyc to wyrażenie z jakiegos katalogu, kontekstu i ilustracji oczywiście brak, a akumulatory to nie moja specjalność:-).
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1z zestawem kwasowym
leff
3zawierajaca elektrolit kwasowy
Krzysztof


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zawierajaca elektrolit kwasowy


Explanation:
tylko przypuszczenie

Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
z zestawem kwasowym


Explanation:
OR
z zestawem elektrolitu

Określenie 'with acid pack' stosowane jest przy sprzedaży nowych, suchych akumulatorów kwasowych. Nie udało mi się jednak stwierdzić co wchodzi w skład tego 'packu'. Może to być pojemnik z gotowym elektrolitem (w co wątpię) lub pojemnik ze stężonym kwasem siarkowym, przepis przygotowywania elektrolitu, być może pojemnik z wodą destylowaną oraz (także być może) aerometr.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dziekuje bardzo... Potrzebuje tylko przetlumaczyc to wyrażenie z jakiegos katalogu, kontekstu i ilustracji oczywiście brak, a akumulatory to nie moja specjalność:-).

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: chyba gotowy elektrolit jednak - akumulator suchoładowany zalewasz w garażu załączonym kwasem i po pół godzinie odjeżdżasz - miałem cos takiego
5 hrs

agree  petrolhead
3346 days