KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

shaded mode

Polish translation: tryb cieniowania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shaded mode
Polish translation:tryb cieniowania
Entered by: Piotr Bienkowski

08:46 May 31, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250">machining
English term or phrase: shaded mode
komputerowo wspomagana obróbka skrawaniem

"Real-time visualization in shaded mode enhances comprehension of the machining set-up"
Piotr Bienkowski
Poland
tryb cieniowania
Explanation:
see:

Pozostaje jeszcze kwestia oświetlenia. Do wyboru mamy dwa, a teoretycznie trzy tryby cieniowania, które ustalamy dla każdego źródła światła oddzielnie.
(http://www.cadcamforum.pl/11'00/wizual4.html)
Selected response from:

Robert Pranagal
Grading comment
Dzięki. Też tak napisałem ale potrzebowałem potwierdzenia.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2tryb cieniowania
Robert Pranagal
1tryb cieniowany
Jacek Podkanski


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
tryb cieniowania


Explanation:
see:

Pozostaje jeszcze kwestia oświetlenia. Do wyboru mamy dwa, a teoretycznie trzy tryby cieniowania, które ustalamy dla każdego źródła światła oddzielnie.
(http://www.cadcamforum.pl/11'00/wizual4.html)

Robert Pranagal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1167
Grading comment
Dzięki. Też tak napisałem ale potrzebowałem potwierdzenia.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: nic lepszego tez bym nie wymyslil
2 mins

agree  Natalie: Czesc, Robert!
5 mins
  -> Cześć!

12 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
tryb cieniowany


Explanation:
Zgaduje, w grafice 3D shading to cieniowanie. Chodzi tu prawdopodobnie o lepsze pokazanie tego co robi maszyna niz to by bylo przy pomocy samych konturow.

Jacek Podkanski
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 267