KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

instrument loops

Polish translation: obwód sterujący


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:instrument loop
Polish translation:obwód sterujący

16:01 Jun 10, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: instrument loops
brak kontekstu - co¶ z oprzyrz±dowaniem
Ania Rybarczyk
obwody sterujące
Explanation:
1) ... po 32 czujki każda, 2 lub 4 linie sterujące, 2 lub 4 zestyki alarmowe, 12 lub 16
programowalnych wyjść sterujących, 2 lub 4 monitorowane obwody sterujące ...
www.cerberus.com.pl/algorex1.htm

2) Wydz. Elektrotechniki i Automatyki PG -Badania
... TCAD) pozwalające na obliczanie układów elektroenergetycznych zawierających
maszyny elektryczne, przetworniki elektroenergetyczne i obwody sterujące ...
www.ely.pg.gda.pl/badania.html

3) Szkolenia - Konfiguracja systemu
... urządzeń. Omówione są sposoby podłączania różnych elementów
do wejść kontrolerów, modułów oraz obwody sterujące. ...
www.andovercontrols.com.pl/szkolenia/casiecia.htm

4) System SI
... Na tym napięciu pracują zarówno wszelkie elementy sterowania mocą jak i elementy
rozkazowe Systemu SI, a także przekazywane są poprzez obwody sterujące ...
www.el-team.com.pl/strony/dep_SI.htm
Selected response from:

Piotr Bienkowski
Poland
Grading comment
Thnx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pętle sterowniczemaitland
4 +1obwody sterujące
Piotr Bienkowski
1pętle
PAS


Discussion entries: 4





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pętle sterownicze


Explanation:
or ętle sterowania, pętle obwodów sterowania, pętle układów sterowania, etc.

own experience

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-10 16:38:17 (GMT)
--------------------------------------------------

and 100% connection with oprzyrządowanie :))

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-10 16:39:58 (GMT)
--------------------------------------------------

a.. jeszcze pętle oprzyrządowania

maitland
PRO pts in pair: 67

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jerzy Czopik: coś gdzieś dzwoni, ale czy to aby ten koóciół? I to ze 100% pewności bez kontekstu?!
2 mins
  -> 100%, bo sporo robiłem w oprzyrządowaniu i instrument loops

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
obwody sterujące


Explanation:
1) ... po 32 czujki każda, 2 lub 4 linie sterujące, 2 lub 4 zestyki alarmowe, 12 lub 16
programowalnych wyjść sterujących, 2 lub 4 monitorowane obwody sterujące ...
www.cerberus.com.pl/algorex1.htm

2) Wydz. Elektrotechniki i Automatyki PG -Badania
... TCAD) pozwalające na obliczanie układów elektroenergetycznych zawierających
maszyny elektryczne, przetworniki elektroenergetyczne i obwody sterujące ...
www.ely.pg.gda.pl/badania.html

3) Szkolenia - Konfiguracja systemu
... urządzeń. Omówione są sposoby podłączania różnych elementów
do wejść kontrolerów, modułów oraz obwody sterujące. ...
www.andovercontrols.com.pl/szkolenia/casiecia.htm

4) System SI
... Na tym napięciu pracują zarówno wszelkie elementy sterowania mocą jak i elementy
rozkazowe Systemu SI, a także przekazywane są poprzez obwody sterujące ...
www.el-team.com.pl/strony/dep_SI.htm

Piotr Bienkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 353
Grading comment
Thnx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: bez dodatkowych informacji obwody są dla mnie bardziej przekonywujące niż pętle
23 mins
  -> chociaż tam gdzie pracuje maitland naprawdę mówią pętle (znam to miejsce), ale może to lokalny folklor :)

14 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
pętle


Explanation:
to pewnie zupełnie nie ten kościół, ale bez kontekstu może jestem usprawiedliwiony...
Czy może chodzić o pętle muzyczne? takie krótkie fragmenty muzyki zapętlone i powtarzane bez końca (tak jak w hip-hopie i każdej "repetytywnej" muzyce tworzonej na komputerach). Na to się zresztą mówi "loopy".

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1277