KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Fob

Polish translation: Slaby sygnal z kluczyka


16:02 Jul 14, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / motocykl
English term or phrase: Fob
Fob signal weak
Jan Barta
Polish translation:Slaby sygnal z kluczyka
Explanation:
Chodzi tu o kluczyk z transponderem, tzn do otwierania tzw. "pilotem".
Sygnal z kluczyka (tego transpondera wbudowanego w kluczyku) do odbiornika w motocyklu jest za slaby.

Selected response from:

Izabella Kraus
Grading comment
jeteś genialna, dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Slaby sygnal z kluczyka
Izabella Kraus
2breloczek
leff
1pilot (?)
PAS


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
breloczek


Explanation:
To jedyne znaczenie słowa 'fob', które może mieć jakiś związek z motocyklami, choć nie mam pomysłu jak je powiązać z tym słabym sygnałem

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
The asker has declined this answer

15 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
pilot (?)


Explanation:
słaby sygnał pilota.

znalazłem co¶ takiego. to nie ten kontekst (ochrona osobista), ale może chodzi po prostu o słaby sygnał pilota, lub podobnego urz±dzenia uruchamiaj±cego... co¶.




    Reference: http://www.ross.cc/personal_protect/minda.html
PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1277

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Slaby sygnal z kluczyka


Explanation:
Chodzi tu o kluczyk z transponderem, tzn do otwierania tzw. "pilotem".
Sygnal z kluczyka (tego transpondera wbudowanego w kluczyku) do odbiornika w motocyklu jest za slaby.



Izabella Kraus
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 61
Grading comment
jeteś genialna, dzięki