KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

45s

Polish translation: czterdziestki piątki


11:25 Jul 17, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: 45s
według mnie chodzi o płyty winylowe odtwarzane z predkoscia 45 obrotow na minute,szukam jednego okreslenia
Lacrimosa
Polish translation:czterdziestki piątki
Explanation:
obejmują single jak i czwórki
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2czterdziestki piątkipidzej
4single
PAS


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
single


Explanation:
chyba tyle wystarczy.
(foty-fives)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-17 11:29:14 (GMT)
--------------------------------------------------

single wymawiane po polsku, liczba mnoga

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1277

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
22 mins

disagree  pidzej: nie mogą być single bo z prędkością 45 rpm obracały się też tzw. EP czyli extended play, czyli "czwórki" - po dwie ścieżki na każdej stronie
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
czterdziestki piątki


Explanation:
obejmują single jak i czwórki

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
24 mins

agree  Hania Pietrzyk
3 days4 hrs