KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

advanced appliance design

Polish translation: najnowsze modele z serii IP 300 oferują przede wszystkim zaawansowany design i prostotę obsługi


16:32 Aug 21, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / network products
English term or phrase: advanced appliance design
Latest additions to Nokia IP300-series family highlight advanced appliance design and ease of use.

Czasem już naprawdę brak pomysłów na tę nowomowę ...
Andrzej Lejman
Polish translation:najnowsze modele z serii IP 300 oferują przede wszystkim zaawansowany design i prostotę obsługi
Explanation:
propozyccja :o?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-21 20:14:34 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

podoba misie design = rozwiazania , przeyda sie nie raz :)
Selected response from:

Radek Podolski
Grading comment
wybrałem w końcu "zaawansowane rozwiązania i łatwość obnsługi". Może będzie do przyjęcia.
Dziękuję wszystkim!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zaawansowany szkic/projekt urządzeniowy/urządzenia
labusga
2najnowsze modele z serii IP 300 oferują przede wszystkim zaawansowany design i prostotę obsługiRadek Podolski
2czolowy model urzadzeniaProZ.com Staff


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zaawansowany szkic/projekt urządzeniowy/urządzenia


Explanation:
nie wiem, panie Andrzeju, strzelam tak sobie do wróbli... Moze komus pomoze w brainstormingu

labusga
Argentina
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 18

48 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
czolowy model urzadzenia


Explanation:
nowoczesny model urzadzenia
zawansowany model urzadzenia

ew.

(technicznie) zawansowany model przyrzadu (urzadzenia)


ProZ.com Staff
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
najnowsze modele z serii IP 300 oferują przede wszystkim zaawansowany design i prostotę obsługi


Explanation:
propozyccja :o?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-21 20:14:34 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

podoba misie design = rozwiazania , przeyda sie nie raz :)

Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1010
Grading comment
wybrałem w końcu "zaawansowane rozwiązania i łatwość obnsługi". Może będzie do przyjęcia.
Dziękuję wszystkim!