KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

full flight simulator

Polish translation: symulator pełnego zakresu lotu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:full-flight simulator
Polish translation:symulator pełnego zakresu lotu

01:12 Jan 5, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: full flight simulator
rodzaj symulatora lotów "commercial full flight simulator"
Lucja Biel, Ph.D.
Poland
Symulator pełnego zakresu lotu
Explanation:
Potocznie, zwł. w wojsku, "symulator pełny".
Selected response from:

Witold
Poland
Grading comment
dziękuję bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2pełny symulator lotu
leff
4Symulator pełnego zakresu lotuWitold


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pełny symulator lotu


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-05 02:41:54 (GMT)
--------------------------------------------------

\"pełna symulacja wszystkich praw fizyki obowiązujących w grze odnoszących
się m.in. do siły i punktu uderzania bil, toczenia i odbijania się bil.\"
[http://www.gry-online.pl/s016.asp?ID=506]

\"Zapewniona jest pełna symulacja efektów dźwiękowych słyszalnych wewnątrz
rzeczywistej kabiny lokomotywy oraz symulacja pracy instalacji \"
[http://www.studenci.pl/zarzadzanie/systemzarz/system_1.htm]

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Palewicz
6 hrs

agree  bartek
7 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Symulator pełnego zakresu lotu


Explanation:
Potocznie, zwł. w wojsku, "symulator pełny".

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454
Grading comment
dziękuję bardzo!