KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

personnel carrier

Polish translation: transporter opancerzony


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:armoured personnel carrier
Polish translation:transporter opancerzony
Entered by: Lucja Biel, Ph.D.

01:13 Jan 5, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: personnel carrier
rodzaj opancerzonego samolotu wojskowego: "transport planes and armoured personnel carriers"
Lucja Biel, Ph.D.
Poland
transporter opancerzony
Explanation:
czy aby musi to byc samolot?
pwk
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3transporter opancerzonyPiotr Kurek
4bojowy wóz piechotypidzej
4transportowiec
leff
3 -1samolot pasazerski
GingerR


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
samolot pasazerski


Explanation:
lub samolot do przewozu osob
(choc mi to nie bardzo brzmi)

propozycja

GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 515

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Adam Zakrzewski: transporter opancerzony
10 hrs
  -> thank you

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
transportowiec


Explanation:
transportowiec = okręt a. samolot do przewozu wojska.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-05 01:56:49 (GMT)
--------------------------------------------------

\"BOS APC (Armored Personnel Carrier) Stworzony przez projektantów bractwa. Jest to najmocniej opancerzony transportowiec\"
[http://hicks1.w.interia.pl/pojazdy.html]


    Reference: http://www.slownik-online.pl/kopalinski/D225BEDC6DD591614125...
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
7 hrs

agree  majawn
9 hrs

disagree  Adam Zakrzewski: transporter opancerzony
9 hrs

disagree  drugastrona: dokładnie tak: transportowiec to okręt albo samolot. A APC to pojazd naziemny.
5161 days

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
transporter opancerzony


Explanation:
czy aby musi to byc samolot?
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adam Zakrzewski: Armoured Personnel Carrier (APC) to: TRANSPORTER OPANCERZONY, kołowy lub gąsienicowy pojazd mech. z opancerzonym nadwoziem, przeznaczony do przewożenia żołnierzy i sprzętu bojowego oraz wspierania ogniem walki piechoty zmechanizowanej
4 hrs
  -> dziękuję

agree  Andrzej Lejman
5 hrs
  -> dziękuję

agree  drugastrona
5161 days

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bojowy wóz piechoty


Explanation:
to druga możliwość. może być na kołach, na gąsiennicach, na pewno nie lata ani nie pływa

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  maciejm: To by był IFV Infantry Fighting Vehicle
1770 days