KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

third party certified quality system

Polish translation: certyfikat zarządzania jakością, wydany przez zewnętrzną firmę


18:16 Jan 9, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: third party certified quality system
Where the supplier has a third party certified quality system (eg ISO 9000), it is deemed that this purchase order is placed to the aforesaid standard and shall be certified as such.
eMTe
Poland
Polish translation:certyfikat zarządzania jakością, wydany przez zewnętrzną firmę
Explanation:
ta "zewnętrzna firma" jest trochę niezręczna, powinna byc właściwie "niezależna".

Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu otrzymała certyfikat
zarządzania jakością ISO 9001: 2000 w zakresie kształcenia w systemie ...
www.wszia.edu.pl/wszia/forum15/certyfikat_iso.htm

Dodatki w wersji online: Jak szukać? Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością. ... Certyfikat
Systemu Zarządzania Jakością Zakłady Tworzyw i Farb Sp. z oo. ...
www.geoland.pl/dodatki/jakosc_ix/artykul_09.htm

23 października 2002- oficjalnie nadany zostaje Certyfikat Zarządzania Jakością,
który wręczył Burmistrzowi Miasta przedstawiciel Centrum Certyfikacji ...
www.zgorzelec.com/biezace.htm - 16k - 8 Sty 2003
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziękuję za ekspresową odpowiedź.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1certyfikat zarządzania jakością, wydany przez zewnętrzną firmę
Andrzej Lejman
3 -1certyfikat kontroli jakościRadek Podolski


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
certyfikat kontroli jakości


Explanation:
np. wlasnie ISO 9001

firma posiada certyfikat kontroli jakości ISO 9001 = system stosowany w firmie spelnia wymagania certyfikatu ISO 9001

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-09 18:29:55 (GMT)
--------------------------------------------------

sorki, zapomnialem o \"3rd party\".. moze zewnetrzny?

Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1010

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: see below
2 mins

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
certyfikat zarządzania jakością, wydany przez zewnętrzną firmę


Explanation:
ta "zewnętrzna firma" jest trochę niezręczna, powinna byc właściwie "niezależna".

Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu otrzymała certyfikat
zarządzania jakością ISO 9001: 2000 w zakresie kształcenia w systemie ...
www.wszia.edu.pl/wszia/forum15/certyfikat_iso.htm

Dodatki w wersji online: Jak szukać? Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością. ... Certyfikat
Systemu Zarządzania Jakością Zakłady Tworzyw i Farb Sp. z oo. ...
www.geoland.pl/dodatki/jakosc_ix/artykul_09.htm

23 października 2002- oficjalnie nadany zostaje Certyfikat Zarządzania Jakością,
który wręczył Burmistrzowi Miasta przedstawiciel Centrum Certyfikacji ...
www.zgorzelec.com/biezace.htm - 16k - 8 Sty 2003

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Dziękuję za ekspresową odpowiedź.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: niezależną
11 mins