KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

switched reluctance drive technology

Polish translation: napęd z przełączalną reluktancją


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:switched reluctance drive
Polish translation:napęd z przełączalną reluktancją
Entered by: Pawel Czernecki

17:20 Jan 11, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: switched reluctance drive technology
technologia produkcji napędów brytyjskiej firmy SR Drives Ltd - czy to się jakoś nazywa po polsku, jeżeli nie, to jakby się mogło zwać. Dziękuję
Pawel Czernecki
technologia napędów z przełączaną reluktancją
Explanation:
Ewentualnie "ze zmiennym oporem magnetycznym"
Nie jestem pewien czy to oficjalny termin, ale tyle to znaczy (złownik naukowo-techniczny)
Selected response from:

Roman Palewicz
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4silnik reluktancyjny przełaczalny
Krzysztof
2technologia napędów z przełączaną reluktancjąRoman Palewicz


  

Answers


20 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
technologia napędów z przełączaną reluktancją


Explanation:
Ewentualnie "ze zmiennym oporem magnetycznym"
Nie jestem pewien czy to oficjalny termin, ale tyle to znaczy (złownik naukowo-techniczny)

Roman Palewicz
Poland
PRO pts in pair: 298
Grading comment
Dziękuję

1 day14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
silnik reluktancyjny przełaczalny


Explanation:
na stronie niżej dokładny opis



    Reference: http://www.ime.pw.edu.pl/zme/pub/kam_rog/rrsrm.pdf
Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782