KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

submit

Polish translation: przesłać


13:56 Jan 14, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / bazy danych
English term or phrase: submit
po wypełnieniu wszystkich pól należy to 'submit' do bazy danych - wprowadzić?
Pawel Bartoszewicz
Polish translation:przesłać
Explanation:
tak sie na to mowi np. w systemach ERP, chodzi o podkreslenie ze dane wklepuje sie zdalnie (a nie inserter lokalnie, albo przez batch process) i wysyla (np. w wypelnionym formularzu). nie ma przy tym pewnosci ze dane od razu zostana dodane, bo moze byc kolejka zlecen do DB. tak to robi SAP i inni tez..
Selected response from:

Radek Podolski
Grading comment
Dziekuje bardzo za obie odpowiedzi. Wybralem 'wyslij', bo w tlumaczeniu pojawia sie slowo 'wprowadz' przy okazji wypelniania poszczegolnych pol.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3tak, wprowadzić do bazy danych
Maciej Andrzejczak
5tak, wprowadzić do bazy danych
Maciej Andrzejczak
5tak, wprowadzić do bazy danych
Maciej Andrzejczak
4przesłaćRadek Podolski


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
tak, wprowadzić do bazy danych


Explanation:
bo submit w zasadzie to przedłożyć, dostarczyć czyli OK

SMD Training Team. Software layout. Add new data rows. Update new enters (must
be done to submit to data base any new or changed information). Remove data


    Reference: http://www.iso-ne.com/cmsmss/Standard_Market_Design/Training
Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
1 hr

agree  Kasia Trzcińska-Draper
1 hr

agree  Adam Zakrzewski
1 day7 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tak, wprowadzić do bazy danych


Explanation:
bo submit w zasadzie to przedłożyć, dostarczyć czyli OK

SMD Training Team. Software layout. Add new data rows. Update new enters (must
be done to submit to data base any new or changed information). Remove data


    Reference: http://www.iso-ne.com/cmsmss/Standard_Market_Design/Training
Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tak, wprowadzić do bazy danych


Explanation:
bo submit w zasadzie to przedłożyć, dostarczyć czyli OK

SMD Training Team. Software layout. Add new data rows. Update new enters (must
be done to submit to data base any new or changed information). Remove data


    Reference: http://www.iso-ne.com/cmsmss/Standard_Market_Design/Training
Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przesłać


Explanation:
tak sie na to mowi np. w systemach ERP, chodzi o podkreslenie ze dane wklepuje sie zdalnie (a nie inserter lokalnie, albo przez batch process) i wysyla (np. w wypelnionym formularzu). nie ma przy tym pewnosci ze dane od razu zostana dodane, bo moze byc kolejka zlecen do DB. tak to robi SAP i inni tez..

Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1010
Grading comment
Dziekuje bardzo za obie odpowiedzi. Wybralem 'wyslij', bo w tlumaczeniu pojawia sie slowo 'wprowadz' przy okazji wypelniania poszczegolnych pol.