KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

filled

Polish translation: z wypełniaczem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:filled
Polish translation:z wypełniaczem
Entered by: Teresa Jaczewska

18:20 Jan 14, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: filled
adhesive xxx which is filled modified epoxy resin and amine hardener

czy to moze byc 'wypelniona zywica"???
Jakub Szacki
Poland
z wypełniaczem
Explanation:
modyfikowana żywica epoksydowa z wypełniaczem

propozycja

Oto przykłady l Kompozycja epoksydowa do zalewania podzesp. elektronicznych, 1 l Kompozycja dwuskładnikowa
(żywica + utwardzacz), z wypełniaczem mineralnym, nadaje się ...
www.panoramafirm.com.pl/serwis/ec/market/ market.php?id_market=586&cPath=%7C5%7C :
ZASTOSOWANIA, Reperacje wszelkiego typu wzorców (drewno, metal, żywica). FASTIK
7, Epoksydowa szpachla z drobnym wypełniaczem włóknistym o dobrych ...
www.amod.com.pl/?pl_part=1&katid=9 - 16k

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-14 18:38:01 (GMT)
--------------------------------------------------

Jeszcze jeden:
3450 Metal Set - płynny metal.

Dwuskładnikowa żywica epoksydowa z wypełniaczem
mineralnym do wysoko wytrzymałych napraw detali stalowych i żeliwnych. ...

www.multibo.swidnik.pl/html/prod_kleje.htm - 10k
Selected response from:

Teresa Jaczewska
Grading comment
dzieki. Q.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4z wypełniaczem
Teresa Jaczewska
5 +1modyfikowana żywica epoksydowa z wypełniaczem i aminowym utwardzaczem
Jacek Mozdyniewicz
4który składa się z modyfikowanej żywice epoksydowej i utwardzacza aminowego
Andrzej Lejman


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
który składa się z modyfikowanej żywice epoksydowej i utwardzacza aminowego


Explanation:
mam wrażenie, że o to chodzi...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-14 18:34:47 (GMT)
--------------------------------------------------

sorry, żywicy

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
z wypełniaczem


Explanation:
modyfikowana żywica epoksydowa z wypełniaczem

propozycja

Oto przykłady l Kompozycja epoksydowa do zalewania podzesp. elektronicznych, 1 l Kompozycja dwuskładnikowa
(żywica + utwardzacz), z wypełniaczem mineralnym, nadaje się ...
www.panoramafirm.com.pl/serwis/ec/market/ market.php?id_market=586&cPath=%7C5%7C :
ZASTOSOWANIA, Reperacje wszelkiego typu wzorców (drewno, metal, żywica). FASTIK
7, Epoksydowa szpachla z drobnym wypełniaczem włóknistym o dobrych ...
www.amod.com.pl/?pl_part=1&katid=9 - 16k

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-14 18:38:01 (GMT)
--------------------------------------------------

Jeszcze jeden:
3450 Metal Set - płynny metal.

Dwuskładnikowa żywica epoksydowa z wypełniaczem
mineralnym do wysoko wytrzymałych napraw detali stalowych i żeliwnych. ...

www.multibo.swidnik.pl/html/prod_kleje.htm - 10k


Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703
Grading comment
dzieki. Q.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: o własnie, miałem jakiś niedosyt związany z tym "filled" - to chyba jest to.
1 min

agree  anglista
2 mins

agree  leff: dokładnie
24 mins

agree  Tomasz Niedbala
25 mins

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
modyfikowana żywica epoksydowa z wypełniaczem i aminowym utwardzaczem


Explanation:
wiedza chemika :-)

Jacek Mozdyniewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 596

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radek Podolski: chemik ma byc wolny! ;)
32 mins