KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

air blast system

Polish translation: układy przedmuchowe


15:53 Jan 16, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / air compressing
English term or phrase: air blast system
"air blast systems for high power electrical circuit breakers" - jedno z zastosowań sprężarek wysokociśnieniowych
Pawel Czernecki
Polish translation:układy przedmuchowe
Explanation:
a przypuszczalnie po prosu wyłączniki przedmuchowe

air blat circuit breaker = (el.) wyłącznik przedmuchowy
[E-P Dictionary of Science and Technology]
Selected response from:

leff
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1układy przedmuchowe
leff
4systemy nadmuchu powietrza
Andrzej Lejman


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
systemy nadmuchu powietrza


Explanation:
propozycja

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
układy przedmuchowe


Explanation:
a przypuszczalnie po prosu wyłączniki przedmuchowe

air blat circuit breaker = (el.) wyłącznik przedmuchowy
[E-P Dictionary of Science and Technology]

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krzysztof: air blast circuit braker = wyłacznik powietrzny (wgsłownika terminologicznego elektroenergetyki)
1 hr