content business manager

Polish translation: menedżer ds. sprzedaży treści elektronicznych

English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: content business manager
Contact the Content Business Manager for this product if you have any questions.
Marek Makosiej
Poland
Polish translation:menedżer ds. sprzedaży treści elektronicznych
Explanation:
Absolutna propozycja.
Linki prowadzą do stron, na ktorych mówi się o sprzedaży zarówno tzw. treści internetowych, jak i materiałów dostępnych przez telefony komórkowe.
Może zatem menedżer ds. elektronicznych publikacji sieciowych
Selected response from:

Tomasz Jurewicz
Grading comment
Dziękuję. Inny tłumacz radził co prawda, żeby nie tłumaczyć, bo wyjdzie dziwoląg i nie będzie wiadomo, o co chodzi, ale w końcu przetłumaczyć trzeba, bo pan Gates się pogniewa ;-)
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4content business manager
Andrzej Lejman
2Ten "content" to albo pozostawić bez tłumaczenia, chociaż jest też "Kontent" używany
amat
2menedżer ds. sprzedaży treści elektronicznych
Tomasz Jurewicz


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
content business manager


Explanation:
Jeśli, jak przypuszczam, to z Micro$oftu, to bym nie tłumaczył.
Wyjdzie dziwoląg, a co gorsza, nie będzie wiadomo, o co chodzi.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 8466

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
menedżer ds. sprzedaży treści elektronicznych


Explanation:
Absolutna propozycja.
Linki prowadzą do stron, na ktorych mówi się o sprzedaży zarówno tzw. treści internetowych, jak i materiałów dostępnych przez telefony komórkowe.
Może zatem menedżer ds. elektronicznych publikacji sieciowych


    Reference: http://intel.com/pca/developernetwork/solutionsjournal/sprin...
    Reference: http://www.internetnews.com/dev-news/article.php/544321
Tomasz Jurewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 206
Grading comment
Dziękuję. Inny tłumacz radził co prawda, żeby nie tłumaczyć, bo wyjdzie dziwoląg i nie będzie wiadomo, o co chodzi, ale w końcu przetłumaczyć trzeba, bo pan Gates się pogniewa ;-)

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Ten "content" to albo pozostawić bez tłumaczenia, chociaż jest też "Kontent" używany


Explanation:
Nie znajduję w tej chwili dalszego wyjaśnienia.

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869