KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

LC grade water

Polish translation: woda do chromatografii cieczowej

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:LC grade water
Polish translation:woda do chromatografii cieczowej
Entered by: anglista

09:06 Jan 21, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / chromatografia
English term or phrase: LC grade water
LC grade water
[woda używana w chromatografii]
xxxkgas
woda do chromatografii cieczowej
Explanation:
sądzę, że tej właśnie chromatografii dotyczy Twój tekst

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-21 09:20:14 (GMT)
--------------------------------------------------

chodzi o o to, że musi to być woda odpowiedniej czystości
Selected response from:

anglista
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4woda do chromatografii cieczowej (LC)
Teresa Jaczewska
3woda do chromatografii cieczowej
anglista


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
woda do chromatografii cieczowej


Explanation:
sądzę, że tej właśnie chromatografii dotyczy Twój tekst

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-21 09:20:14 (GMT)
--------------------------------------------------

chodzi o o to, że musi to być woda odpowiedniej czystości

anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 454
Grading comment
Dziekuje!

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
woda do chromatografii cieczowej (LC)


Explanation:
Woda o odpowiedniej czystości do badań Chr. cieczowej

Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703