KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

chlorogenic acid

Polish translation: kwas chlorogenowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:chlorogenic acid
Polish translation:kwas chlorogenowy
Entered by: makary

12:36 Jan 21, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: chlorogenic acid
n/a
makary
kwas chlorogenowy
Explanation:
np.
W pomidorach występują również, związki hamujące powstawanie rakotwórczych
nitrozamin, kwas chlorogenowy i kwas p-kumarynowy ...
Selected response from:

Ania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3kwas chlorogenowyAnia
4kwas chlorogenny
Teresa Jaczewska


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kwas chlorogenny


Explanation:
grupa kwasów zawierająca chlor

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-21 13:07:08 (GMT)
--------------------------------------------------

kwasy chloro(wco)pochodne

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-21 13:27:47 (GMT)
--------------------------------------------------

wycofuję się z mojej propozycji, chociaż informację dostałam od dwóch chemików :(

Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
kwas chlorogenowy


Explanation:
np.
W pomidorach występują również, związki hamujące powstawanie rakotwórczych
nitrozamin, kwas chlorogenowy i kwas p-kumarynowy ...

Ania
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 201

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista: także http://www.torfarm.com.pl/farmacja/ziola/ziola3.htm
20 mins
  -> dziekuje

agree  Teresa Jaczewska: mnóstwo linków
30 mins
  -> dziekuje

agree  leff
5 days
  -> dziekuje