KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Z plane

Polish translation: płaszczyzna Z


16:01 Jan 26, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / refraktometr
English term or phrase: Z plane
Replace the Z plane and tighten the four screws.
xxxkgas
Polish translation:płaszczyzna Z
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-26 19:20:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli twórcy tego opisu nie łamali reguł nazewniczych, to jest to prawdopodobnie płaszczyzna prostopadła do osi Z (głębokości)układu współrzędnych. No i rzecz jasna nie chodzi o wymianę samej płaszczyzny, tylko czegoś tę płaszczyznę tworzącego . To niekoniecznie musi być płytka, równie dobrze kostka, walec, pryzmat - cokolwiek mające choć fragment płaskiego boku mogącego tworzyć płaszczyznę Z w tym aparacie.
Selected response from:

leff
Grading comment
Merci!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4płaszczyzna Z
leff
2płytka Z
Roman Palewicz


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
płaszczyzna Z


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-26 19:20:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli twórcy tego opisu nie łamali reguł nazewniczych, to jest to prawdopodobnie płaszczyzna prostopadła do osi Z (głębokości)układu współrzędnych. No i rzecz jasna nie chodzi o wymianę samej płaszczyzny, tylko czegoś tę płaszczyznę tworzącego . To niekoniecznie musi być płytka, równie dobrze kostka, walec, pryzmat - cokolwiek mające choć fragment płaskiego boku mogącego tworzyć płaszczyznę Z w tym aparacie.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Merci!

59 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
płytka Z


Explanation:
Plane to oczywiście "płaszczyzna", ale nie wiem czy płaszczyznę można wymienić albo wyjąć. Chodzi zapewne o coś płaskiego, a więc płytkę.

Roman Palewicz
Poland
PRO pts in pair: 298