KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

flange motor

Polish translation: silnik kołnierzowy

10:27 Jan 28, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: flange motor
flange motor - silnik kołnierzowy?? nie istnieje
Tradeusz
Polish translation:silnik kołnierzowy
Explanation:
Istnieje jak najbardziej realnie.
SILNIKI GORNICZE 85 kW
... 3 MPa na wlocie. Forma wykonania IM3209 wg PN-88/E-06707 (silnik
kołnierzowy). Zastosowano klasę ciepłoodporności izolacji H ...
www.komel.katowice.pl/tekst/silg85.shtml

WENTYLATORY KWASOODPORNE DACHOWE I PROMIENIOWE Wentylatory ...
... składa się z podstawy (z lejem wlotowym) połączonej słupkami z płytą nośną,
do której zamocowany jest elektryczny silnik kołnierzowy w zamkniętej ...
www.ergop.com.pl/WENTYLATORY KWASOODPORNE.htm

KONRKRANES
... Silnik kołnierzowy pozwalający na zwartą budowę urządzenia Dla zminimalizowania
zajmowanego przez wciągarke miejsca i ograniczenia konstrukcji ...
www.konecranes.pl/werpol/produkty/sm/opis.htm

itd.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
naturalnie, że tak ! Dzięki za dodatkowe linki !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4silnik kolnierzowy
woglaza
4silnik kołnierzowy
Andrzej Lejman
5 -1kołnierz silnika
Maciej Andrzejczak


Discussion entries: 1





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
kołnierz silnika


Explanation:
Siłownik przepustnicy; Przepustnica powietrza wewnętrzna
st1/st2; Kołnierz silnika; Silnik; Wentylator; Któciec pomiarowy
====================
WIERTNICE WIERTNICA TYP CD 13. Max. średnica wiercenia 130 mm; Długość robocza
kolumny 570 mm; Kołnierz silnika 60 mm; Posuw ręczną korbą


    www.sarpol.poznan.pl/norton_clipper/ norton_wiertnice.htm
Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4037

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: to byłoby "motor flange"
11 mins

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
silnik kołnierzowy


Explanation:
Istnieje jak najbardziej realnie.
SILNIKI GORNICZE 85 kW
... 3 MPa na wlocie. Forma wykonania IM3209 wg PN-88/E-06707 (silnik
kołnierzowy). Zastosowano klasę ciepłoodporności izolacji H ...
www.komel.katowice.pl/tekst/silg85.shtml

WENTYLATORY KWASOODPORNE DACHOWE I PROMIENIOWE Wentylatory ...
... składa się z podstawy (z lejem wlotowym) połączonej słupkami z płytą nośną,
do której zamocowany jest elektryczny silnik kołnierzowy w zamkniętej ...
www.ergop.com.pl/WENTYLATORY KWASOODPORNE.htm

KONRKRANES
... Silnik kołnierzowy pozwalający na zwartą budowę urządzenia Dla zminimalizowania
zajmowanego przez wciągarke miejsca i ograniczenia konstrukcji ...
www.konecranes.pl/werpol/produkty/sm/opis.htm

itd.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
naturalnie, że tak ! Dzięki za dodatkowe linki !

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
silnik kolnierzowy


Explanation:
fragment opisu typu silnika elektrycznego:

"NEMA D flange mount
Is a machined flange with rabbet for mountings. Bolts pass through motor flange to a threaded hole in the mounted part. NEMA D flange kits are stocked by some manufacturers, including LEESON."


woglaza
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 296