LP transcription disc

Polish translation: płyta z nagraniem do emisji radiowej

English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / music / technology
English term or phrase: LP transcription disc
A special radio-only promotional LP transcription disc was issued in America by Warner Brothers in 1981.
kadam77
Polish translation:płyta z nagraniem do emisji radiowej
Explanation:
"transcription =
2 something transcribed; specif., c) a recording made for radio or television broadcasting"
[Webster's]

Często były to płyty z nagraniami koncertów, słuchowisk czy całych audycji radiowych, pozwalające na puszczenie ich w wybranym przez stację czasie, a nie tylko w transmisji na żywo. Nie wiem, czy ma jakąś polską nazwę.

Masa linków w Google, szczególnie dotyczących takich płyt BBC.
Selected response from:

leff
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3płyta z nagraniem do emisji radiowej
leff
1 +1plyta analogowa (long play)
Pawel Bartoszewicz


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
plyta analogowa (long play)


Explanation:
moze chodzi o analogowa plyte przeznaczona dla rozglosni radiowych (nie na sprzedaz)

Pawel Bartoszewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 608

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PAS: tak - z tym że jest to płyta 16-calowa, wymagająca specjalnego sprzętu do odtwarzania
27 mins
  -> bardzo mozliwe

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
płyta z nagraniem do emisji radiowej


Explanation:
"transcription =
2 something transcribed; specif., c) a recording made for radio or television broadcasting"
[Webster's]

Często były to płyty z nagraniami koncertów, słuchowisk czy całych audycji radiowych, pozwalające na puszczenie ich w wybranym przez stację czasie, a nie tylko w transmisji na żywo. Nie wiem, czy ma jakąś polską nazwę.

Masa linków w Google, szczególnie dotyczących takich płyt BBC.


leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dziękuję