KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

linebreak

Polish translation: wyłącznik liniowy/główny

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:linebreak
Polish translation:wyłącznik liniowy/główny
Entered by: Jacek Mozdyniewicz

14:42 Jan 30, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: linebreak
pozycja na liście
maziak
wyłącznik liniowy/główny
Explanation:
jeśli chodzi o osprzęt elektryczny
Selected response from:

Jacek Mozdyniewicz
Grading comment
Dziękuję panie Jacku.
Ewa
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wyłącznik liniowy/główny
Jacek Mozdyniewicz
3System ochrony rurociągu
Andrzej Lejman


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
System ochrony rurociągu


Explanation:
System ochrony rurociągu (LINEBREAK) uruchamiający zamknięcie armatury przy założonym spadku ciśnienia rurociągu.


bez kontekstu - ???


    Reference: http://indopol.com.pl/napedy.htm
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
wyłącznik liniowy/główny


Explanation:
jeśli chodzi o osprzęt elektryczny

Jacek Mozdyniewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 596
Grading comment
Dziękuję panie Jacku.
Ewa