KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

expanding clip

Polish translation: nakrętka rozprężna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:expanding clip
Polish translation:nakrętka rozprężna
Entered by: Lucyna Długołęcka

20:38 Mar 23, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: expanding clip
list of words and phrases
Lucyna Długołęcka
Poland
nakrętka rozprężna
Explanation:
1
Selected response from:

barwin
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1nakrętka rozprężnabarwin
3Uchwyt spiralny / klips spiralny
bartek
2uchwyt rozprężny
Andrzej Lejman


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
uchwyt rozprężny


Explanation:
???????????????

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Uchwyt spiralny / klips spiralny


Explanation:
??????????????????????

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-23 21:13:21 (GMT)
--------------------------------------------------

Adapter spiralny / sprężynowy / sprężynujący??????????

Wszystkie wycieraczki Bosch Twin do samochodów osobowych zaopatrzone są w nowoczesny Quick Clip - uniwersalny adapter, który pasuje do każdego ramienia wycieraczki samochodowej.

http://www.bosch.pl/pl/czesci_samochodowe/wycieraczki/bosch_...

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
nakrętka rozprężna


Explanation:
1

barwin
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 464

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: clip = nakrętka??? Nakrętka rozprężna???
10 hrs
  -> Jeżeli dobrze zgaduję, że tekst p.Lucyny pochodzi od tego samego zleceniodawcy, z którym kiedyś współpracowałam (a jestem tego pewna), to wersja angielska powstała z autorstwa nienativów więc utworzyli wiele błędów i nielogiczności.