test run

Polish translation: Uruchomienie próbne

English term or phrase:test run
Polish translation:Uruchomienie próbne
Entered by: Szymon Cegielka

10:39 May 9, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: test run
Perform a test run with the OR tabletop prior to the operation.
Pierwsze,testowe uruchomienie urządzenia... jest na to jakiś zgrabny polski termin?
Szymon Cegielka
test, testowe uruchomienie, rozruch testowy, próba, próbne uruchomienie
Explanation:
Możliwości jest pewnie jeszcze więcej.
Konkretny wybór zależy od kontekstu i gustu.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rozruch testowy, uruchomienie testowe
Maciej Andrzejczak
5ruch probny
woglaza
4test, testowe uruchomienie, rozruch testowy, próba, próbne uruchomienie
Andrzej Lejman


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rozruch testowy, uruchomienie testowe


Explanation:
testowe czyli pierwsze,
tak więc słowo pierwsze jest raczej niepotrzebna

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4041

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
1 hr

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
test, testowe uruchomienie, rozruch testowy, próba, próbne uruchomienie


Explanation:
Możliwości jest pewnie jeszcze więcej.
Konkretny wybór zależy od kontekstu i gustu.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Dziekuje

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
ruch probny


Explanation:
ruch probny przeprowadzany zwykle przed przekazaniem do eksploatacji,lub przed normalna eksploatacja.

woglaza
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 296