KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Chemical abstracts service number

Polish translation: numer CAS


18:11 Jul 4, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Chemical abstracts service number
uwaga pod tabelą zawierającą wyszczególnienie substancji toksycznych...
Robert Pranagal
Polish translation:numer CAS
Explanation:
Klasyfikacja związków chemicznych Jak wiadomo, substancje chemiczne
określone są numerami CAS (Chemical Abstract Service). Numer ...
www.rynektworzyw.com.pl/Artyk/03-2002/wymagania.htm

Chyba

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-04 18:16:56 (GMT)
--------------------------------------------------

... Substancje lub grupy substancji Numer CAS (Chemical Abstract Se- rvice) substancji niebezpiecznej decydujŕca o zali- czeniu do

www.isip.sejm.gov.pl/.../4326b1a242fc14fd412563d20069fee3/ 6d4cc7b769951cdec1256bc1004b9ff9/$FILE/D20020535.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-04 18:30:21 (GMT)
--------------------------------------------------

Ehm, jeśli na odsyłaczu strony Sejmu widzę coś takiego, to chyba tak? Może jeszcze leff...?
Selected response from:

bartek
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4numer CAS
bartek
5numer nadany przez Chemical Abstract Service
fundal


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
numer CAS


Explanation:
Klasyfikacja związków chemicznych Jak wiadomo, substancje chemiczne
określone są numerami CAS (Chemical Abstract Service). Numer ...
www.rynektworzyw.com.pl/Artyk/03-2002/wymagania.htm

Chyba

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-04 18:16:56 (GMT)
--------------------------------------------------

... Substancje lub grupy substancji Numer CAS (Chemical Abstract Se- rvice) substancji niebezpiecznej decydujŕca o zali- czeniu do

www.isip.sejm.gov.pl/.../4326b1a242fc14fd412563d20069fee3/ 6d4cc7b769951cdec1256bc1004b9ff9/$FILE/D20020535.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-04 18:30:21 (GMT)
--------------------------------------------------

Ehm, jeśli na odsyłaczu strony Sejmu widzę coś takiego, to chyba tak? Może jeszcze leff...?


    Reference: http://www.rynektworzyw.com.pl/Artyk/03-2002/wymagania.htm
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  fundal: zdecydowanie
5 mins
  -> Uff ...:-)

agree  leff: Jak najbardziej.
1 hr
  -> No, to mam 1:1 :-)

agree  Robert Zawadzki
13 hrs

agree  AleksanderS: może jeszcze "numer wg Chemical Abstract Service"; nazwa Chemical Abstracts to nazwa najpotężniejszego na świecie wydawnictwa zawierającego doniesienia z prac naukowych i skróty patentów z zakresu chemii z całego świata, znanego każdemu chemikowi
2 days4 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
numer nadany przez Chemical Abstract Service


Explanation:
numer wg Klasyfikacji... itd.


    Reference: http://www.chemikalia.mz.gov.pl/upload/rozporzadzenie_dane_n...
    Reference: http://chem.amu.edu.pl/~tryton/oc-2.html
fundal
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 133