KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

nylon shoe

Polish translation: nakładka nylonowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:nylon shoe
Polish translation:nakładka nylonowa
Entered by: Maciej Andrzejczak

09:27 Nov 4, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: nylon shoe
w połaczeniu ze wspornikiem pakowarki brzmi mi to dziwnie
(ślizg, klocek cierny - ale skąd ten nylon?)

Remove the original packer bracjet and nylon shoe

i później

Fot the new nylon shoe to the packer foot
Maciej Andrzejczak
Poland
nakładka nylonowa
Explanation:


ew. : nakładka z tworzywa (nylon)


Nylon jest stosowany nie tylko na pończochy.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
dzięki!
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5nakładka nylonowa
Andrzej Mierzejewski
3 +1osłonka nylonowa
leff
3klocek cierny z tworzyw sztucznych (poliamid, nylon)
Araksia Sarkisian


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
osłonka nylonowa


Explanation:
albo nasadka

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  AleksanderS: Nylon to po prostu poliamid (tj. kilka poliamidów można nazwać nylonami, ale nie będę tutaj niepotrzebnie komplikował tematu). Czyli chodzi o jakąś kształtkę wykonaną z poliamidu (nylonu).
53 mins
  -> zgadza się, z tym że nie każdą kształtkę można nazać 'shoe'

agree  joannap
3 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
klocek cierny z tworzyw sztucznych (poliamid, nylon)


Explanation:
W słowniku znalazłam: "...part of the brake system that presses on the brake drum to slow a vehicle"...

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
nakładka nylonowa


Explanation:


ew. : nakładka z tworzywa (nylon)


Nylon jest stosowany nie tylko na pończochy.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 6777
Grading comment
dzięki!
MA