KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

cells

Polish translation: komora


11:22 Dec 1, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: cells
Project is divided into two phases of 12 cells each (2.1 Mm3 + 2.1 Mm3) - projekt dot. składowiska odpadów, prawdopodobnie chodzi o jakieś jednostki konstrukcyjne skladowiska, ale nie wiem jak to się nazywa
Lidia
Polish translation:komora
Explanation:
MIEJSKI SYSTEM ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W ...
... od miesiąca lipca br. na przygotowywanym placu poza obrębem terenu
przeznaczonego pod budowę następnej komory składowiska. ...
www.otzo.most.org.pl/publikacje/sem_proe/um_oswie.htm - 29k - Kopia - Podobne strony

GMINA DOPIEWO z działalnosci Zarzadu Gminy
... W związku z tym należy ogłosić przetarg na wykonanie tego zadania;; zapoznał
się z oceną wypełnienia komory składowiska odpadów komunalnych w Dopiewie ...
www.dopiewo.pl/posiedzenia.php - 35k - Kopia - Podobne strony

GMINA DOPIEWO z działalnosci Zarzadu Gminy
... z oo z Poznania na opracowanie projektu technicznego komory składowiska odpadów
komunalnych w Dopiewie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. ...
www.dopiewo.pl/wojt.php - 36k - Kopia - Podobne strony

Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2komora
Andrzej Lejman
4komory
bartek


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
komora


Explanation:
MIEJSKI SYSTEM ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W ...
... od miesiąca lipca br. na przygotowywanym placu poza obrębem terenu
przeznaczonego pod budowę następnej komory składowiska. ...
www.otzo.most.org.pl/publikacje/sem_proe/um_oswie.htm - 29k - Kopia - Podobne strony

GMINA DOPIEWO z działalnosci Zarzadu Gminy
... W związku z tym należy ogłosić przetarg na wykonanie tego zadania;; zapoznał
się z oceną wypełnienia komory składowiska odpadów komunalnych w Dopiewie ...
www.dopiewo.pl/posiedzenia.php - 35k - Kopia - Podobne strony

GMINA DOPIEWO z działalnosci Zarzadu Gminy
... z oo z Poznania na opracowanie projektu technicznego komory składowiska odpadów
komunalnych w Dopiewie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. ...
www.dopiewo.pl/wojt.php - 36k - Kopia - Podobne strony



Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
0 min

agree  joannap
1 hr

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
komory


Explanation:
składowiska

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743