KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Voice Translator

Polish translation: Tłumacz z funkcją / oprogramowaniem rozpoznawania mowy


11:29 Dec 1, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / handheld devices
English term or phrase: Voice Translator
This translator can recognize and translate texts inputted by voice.
svtl
Polish translation:Tłumacz z funkcją / oprogramowaniem rozpoznawania mowy
Explanation:
Oprogramowanie dla rozpoznawania mowy
Partner® Voice Translator dla Pocket PC Polski<-> Angielski
http://polish.globaltranslator.biz/
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Tłumacz z funkcją / oprogramowaniem rozpoznawania mowy
bartek
4tłumacz z funkcją rozpoznawania głosu
Maciej Andrzejczak


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
voice translator
tłumacz z funkcją rozpoznawania głosu


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2003-12-01 11:32:17 GMT)
--------------------------------------------------

jest to jedyny na świecie angielsko<->polski tłumacz z wbudowanym ... Interaktywne ćwiczenia z korekcji wymowy na podstawie technologii rozpoznawania głosu;
www.translate.pl/dict.php4 - 43k -

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4029

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bartek: to, co pozna, że to panna Zosieńka, a nie pan Krzysio?
2 mins

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
voice translator
Tłumacz z funkcją / oprogramowaniem rozpoznawania mowy


Explanation:
Oprogramowanie dla rozpoznawania mowy
Partner® Voice Translator dla Pocket PC Polski<-> Angielski
http://polish.globaltranslator.biz/

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
1 min

agree  maciejm
5 hrs

agree  medyk
9 hrs