KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

quarters

Polish translation: kwatera


13:20 Dec 1, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: quarters
first phase covers 11 quarters for 4,050,000 m3 waste (to znowu jakaś jednostka, część składowiska, tak jak te cells - komory.
Lidia
Polish translation:kwatera
Explanation:
jak na cmentarzu, co wydaje się mieć nawet sens ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-01 13:28:32 (GMT)
--------------------------------------------------

No i proszę:

Wysypisko
... efekt podwójny: · zabezpieczyć i zrekultywować stare wysypisko, · jednocześnie
wykonać nowe ... w tym roku będzie przygotowana nowa kwatera do składowania ...
www.polska.lex.pl/prasa/Waga-I_miecz/ sierpien/wysypisko.htm - 4k - Kopia - Podobne strony

JAT - referencje
... Wysypisko w Ostrowie Wlkp. - kwatera - uszczelnienie matą bentonitową i geomembraną
2,0 mm VII - VIII. 2001 r Zamawiający: ZBR BUDREM Ostrów Wlkp. ...
www.jat.com.pl/referent.htm - 21k - Kopia - Podobne strony

Serwis Liga Ochrony Przyrody w Krzyżu Wielkopolskim
... Obecne wysypisko komunalne zostało oddane do użytku 1 listopada 1996 roku, po ... Obecnie
eksploatowana jest I kwatera (czas eksploatacji - 14 lat) o pojemności ...
lopkrzyz.eko.org.pl/wiad/art005.php - 22k
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1kwatery
leff
4kwatery
bartek
4kwatera
Andrzej Lejman
2 -2ćwiartki
Maciej Andrzejczak


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -2
ćwiartki


Explanation:
???

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4029

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  leff: trochę dużo tych ćwiartek, nieprawdaż?
2 mins

disagree  Andrzej Lejman: Maciek, schowaj się ;-)
4 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kwatera


Explanation:
jak na cmentarzu, co wydaje się mieć nawet sens ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-01 13:28:32 (GMT)
--------------------------------------------------

No i proszę:

Wysypisko
... efekt podwójny: · zabezpieczyć i zrekultywować stare wysypisko, · jednocześnie
wykonać nowe ... w tym roku będzie przygotowana nowa kwatera do składowania ...
www.polska.lex.pl/prasa/Waga-I_miecz/ sierpien/wysypisko.htm - 4k - Kopia - Podobne strony

JAT - referencje
... Wysypisko w Ostrowie Wlkp. - kwatera - uszczelnienie matą bentonitową i geomembraną
2,0 mm VII - VIII. 2001 r Zamawiający: ZBR BUDREM Ostrów Wlkp. ...
www.jat.com.pl/referent.htm - 21k - Kopia - Podobne strony

Serwis Liga Ochrony Przyrody w Krzyżu Wielkopolskim
... Obecne wysypisko komunalne zostało oddane do użytku 1 listopada 1996 roku, po ... Obecnie
eksploatowana jest I kwatera (czas eksploatacji - 14 lat) o pojemności ...
lopkrzyz.eko.org.pl/wiad/art005.php - 22k


Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kwatery


Explanation:
... się ze stopniowym zamykaniem wiejskich punktów gromadzenia odpadów i ich
rekultywacj± , a zarazem szybkim zapełnianiem się I kwatery wysypiska. ...
www.wolsztyn.pl/gospodarka/odpady.htm

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
kwatery


Explanation:
"Wysypisko – kwatera balastu na Lublinku Ul. Zamiejska 1."


    Reference: http://www.mos.gov.pl/ispa/dofz/strategia/zalacznik2_cz3.doc
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jamajka
38 mins