KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

emergency exit activation bar

Polish translation: aktywator alarmu


20:13 Dec 1, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: emergency exit activation bar
chodzi o ten poprzeczny rygiel na drzwiach, który wyzwala alarm na drzwiach ewakuacyjnych
tadream
Polish translation:aktywator alarmu
Explanation:
w drzwiach ewakuacyjnych.
Rozwiązania mogą być różne, więć myślę, że to będzie w miarę bezpieczne rozwiązanie.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4aktywator alarmu wyjscia ewakuacyjnego
Joanna Wachowiak-Finlaison
4listwa ewakuacyjnaWitold Raczynski
4aktywator alarmu
Andrzej Lejman


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aktywator alarmu


Explanation:
w drzwiach ewakuacyjnych.
Rozwiązania mogą być różne, więć myślę, że to będzie w miarę bezpieczne rozwiązanie.


    Reference: http://www.wyjscia-ewakuacyjne.pl/info.php3?ITEM=1
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
listwa ewakuacyjna


Explanation:
takie określenie spotkałem na drzwiach w muzeum
a swoją drogą to ciekawe, bo ze strony podanej przez Andrzeja Lejmana wynika, że to jest raczej kontaktron - określenie aktywator alarmu w ogóle tam nie występuje...
pozdrawiam

Witold Raczynski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 124

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aktywator alarmu wyjscia ewakuacyjnego


Explanation:
czyli w sumie to co zaproponowal Andrzej

Joanna Wachowiak-Finlaison
Malaysia
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 191