KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

trace heater

Polish translation: ogrzewanie przewodowe


20:01 Dec 2, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: trace heater
a heater in the form of a ribbon which follows ("traces") the course of a drain hose preventing water from freezing and blocking
magdat
Polish translation:ogrzewanie przewodowe
Explanation:
"Grzalka w formie tasmy, owinieta wokol gietkiego przewodu drenujacego, zabezpieczajaca wode przed zamarznieciem i blokada przewodu".
ogrzewanie rurociagow z cieczami latwo zamarzajacymi, znane pod okresleniem "tracing". Elekrtyczny przewod grzewczy, owiniety wokol rurociagu, i zaizolowany cieplnie, zalaczany pod napiecie np. przez termometr kontaktowy przy spadku temp. ponizej zera.

Selected response from:

woglaza
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2ogrzewanie przewodowewoglaza
3www.revel.pribram.cz/pl/pdf/katalog-revel-2003-pl.pdfchris1000


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
www.revel.pribram.cz/pl/pdf/katalog-revel-2003-pl.pdf


Explanation:
szczerzemowiac nei chcialo mi sie czytac calego ale to jest jakis system po prostu na ogrzewanie . na stronei plik 36 stronnicwy gdzie wszystko jest opisane:
www.revel.pribram.cz/pl/pdf/katalog-revel-2003-pl.pdf


    Reference: http://www.revel.pribram.cz/pl/pdf/katalog-revel-2003-pl.pdf
chris1000
Poland
PRO pts in pair: 7

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ogrzewanie przewodowe


Explanation:
"Grzalka w formie tasmy, owinieta wokol gietkiego przewodu drenujacego, zabezpieczajaca wode przed zamarznieciem i blokada przewodu".
ogrzewanie rurociagow z cieczami latwo zamarzajacymi, znane pod okresleniem "tracing". Elekrtyczny przewod grzewczy, owiniety wokol rurociagu, i zaizolowany cieplnie, zalaczany pod napiecie np. przez termometr kontaktowy przy spadku temp. ponizej zera.



woglaza
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 296
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  krzyna
40 mins

agree  Izabela Radomska
3585 days