KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

waste refinery

Polish translation: przetwórnia (niebezpiecznych) odpadów


11:29 Dec 4, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: waste refinery
The Heymelt solution to the Hazardous Waste Refinery Problem underwent an extensive risk analysis to help identify and mitigate all issues between the pilot-test phase and full-up plant operation
kterelak
Poland
Polish translation:przetwórnia (niebezpiecznych) odpadów
Explanation:
co tym różni się od standardowej utylizacji (segregacja/częściowy odzysk/składowanie), że pozwala na pozyskanie z odpadow innych surowców
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziękuję
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rafineria odpadów
Maciej Andrzejczak
4rafineria odpadów
bartek
4przetwórnia (niebezpiecznych) odpadów
Andrzej Lejman


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przetwórnia (niebezpiecznych) odpadów


Explanation:
co tym różni się od standardowej utylizacji (segregacja/częściowy odzysk/składowanie), że pozwala na pozyskanie z odpadow innych surowców

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
dziękuję

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rafineria odpadów


Explanation:
... ją w Zakładach Aparatury Chemicznej w Opolu, w ciepłowni miejskiej w Żywcu, przygotowuje się jej uruchomienie w rafinerii odpadów w Jedliczach oraz w ...
www.forumakad.pl/archiwum/98/1/artykuly/16-nauka.htm

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rafineria odpadów


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2003-12-04 11:38:16 GMT)
--------------------------------------------------

Problem Niebezpiecznych Rafinerii Odpadów

Rafineria Jasło: – recykling odpadów z tworzyw sztucznych Przerób zużytych tworzyw sztucznych oraz produkcja asfaltów i emulsji asfaltowych
www.gigawat.net.pl/article/articleview/123/1/22/ - 28k

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4029