KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

display box

Polish translation: Pakowanie typu D/B / kartoniki (opakowanie) typu Display Box


14:04 Dec 4, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / OPAKOWANIA
English term or phrase: display box
tekst o opakowaniach
LOQUAX
Poland
Polish translation:Pakowanie typu D/B / kartoniki (opakowanie) typu Display Box
Explanation:
tak chodzi na polskich stronach

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2003-12-04 14:14:51 GMT)
--------------------------------------------------

. Pakowanie typu D/B (display box)
- otwarte pudełko

http://www.adar.com.pl/pg/do/legenda.htm

pod tym adresem masz typy opakowań

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2003-12-04 14:55:57 GMT)
--------------------------------------------------

fakt, otwarte :-(((((
Selected response from:

bartek
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Pakowanie typu D/B / kartoniki (opakowanie) typu Display Box
bartek
4karton / opakowanie / pudełko reklamowe typu "display box"
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
karton / opakowanie / pudełko reklamowe typu "display box"


Explanation:
poogladaj sobie linki w guglu

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  anglista: in Polish please (klient po to zleca tłumaczenie, żeby nie musiał wiedzieć co to znaczy DISPLAY BOX)
27 mins
  -> Co z tego, kiedy w języku polskim uzywa sie nazwy angielskiej. Czy chcesz na interfejs mówić międzymordzie?

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Pakowanie typu D/B / kartoniki (opakowanie) typu Display Box


Explanation:
tak chodzi na polskich stronach

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2003-12-04 14:14:51 GMT)
--------------------------------------------------

. Pakowanie typu D/B (display box)
- otwarte pudełko

http://www.adar.com.pl/pg/do/legenda.htm

pod tym adresem masz typy opakowań

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2003-12-04 14:55:57 GMT)
--------------------------------------------------

fakt, otwarte :-(((((

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista: z tego linku wynika, że PO POLSKU to jest OTWARTE PUDEŁKO, w nawiasie można dodać nazwę angielską "display box"
20 mins
  -> dzięki, patrz wyżej

agree  MonikaSojka
3 hrs

neutral  Andrzej Lejman: ale nie do odpowiedzi, tylko do anglisty - otwarte pudełko to po prostu otwarte pudełko, jak garnek bez pokrywki. A DB TO NIE JEST TO SAMO.
3 hrs