KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

flyback transformator

Polish translation: transformator powrotu wiązki


10:19 Dec 5, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: flyback transformator
specyfikacja monitora kolorowego (etap strojenia)
maziak
Polish translation:transformator powrotu wiązki
Explanation:
flyback = (elektron.) powrót, ruch powrotny (wiązki elektronowej)
[E-P Dictionary of Science and Technology]
Selected response from:

leff
Grading comment
Dziękuję - chyba Pańska podpowiedź jest najbliższa terminologii stosowanej przez zleceniodawcę. W poprzednich tłumaczeniach było po prostu tłumaczenie " transformator powrotu"
Ewa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3transformator (typu) flyback
Józef Kwasniak
3transformator powrotu wiązki
leff


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
transformator powrotu wiązki


Explanation:
flyback = (elektron.) powrót, ruch powrotny (wiązki elektronowej)
[E-P Dictionary of Science and Technology]

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dziękuję - chyba Pańska podpowiedź jest najbliższa terminologii stosowanej przez zleceniodawcę. W poprzednich tłumaczeniach było po prostu tłumaczenie " transformator powrotu"
Ewa

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
transformator (typu) flyback


Explanation:
myślę, że nie ma polskiej nazwy


    Reference: http://www.feryster.com.pl/polski/teoria.htm
Józef Kwasniak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 365

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: czyli źle wydedukowałem ;-)
4 mins

agree  medyk: zgoda, choć precyzyjnie chodzi o transformator o pewnym układzie uzwojeń, który jest spotykany w zasilaczu impulsowym o topologii "flyback" - przeznaczony do zastosowania w takim układzie
2 hrs

agree  Romuald Pawlikowski
2 hrs