KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

production engineering and enhanced recovery technologies

Polish translation: inżynieria produkcji i metody wtórne oraz trzecie eksploatacji złóż ropy naftowej


11:30 Dec 5, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: production engineering and enhanced recovery technologies
w tabelce...
w kontekście transferu technologii i wydobycia ropy naftowej
kterelak
Poland
Polish translation:inżynieria produkcji i metody wtórne oraz trzecie eksploatacji złóż ropy naftowej
Explanation:
The Effect of Reservoir Heterogenity on Enhanced Oil Recovery Efficiency. (Wpływ niejednorodności złoża na efektywność metod wtórnych i trzecich eksploatacji złóż ropy naftowej)

http://bazy.opi.org.pl/raporty/opisy/dokhab/23000/d23049.htm
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4inżynieria produkcji i metody wtórne oraz trzecie eksploatacji złóż ropy naftowej
bartek
3 +1inżynieria produkcji i zaawansowane technologie odzysku
PAS


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
inżynieria produkcji i zaawansowane technologie odzysku


Explanation:
można polemizować z enhanced = zaawansowane
i odzysku = recovery

odzyskiwania (materiałów...?)

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1277

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jamajka
2 days 18 hrs

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inżynieria produkcji i metody wtórne oraz trzecie eksploatacji złóż ropy naftowej


Explanation:
The Effect of Reservoir Heterogenity on Enhanced Oil Recovery Efficiency. (Wpływ niejednorodności złoża na efektywność metod wtórnych i trzecich eksploatacji złóż ropy naftowej)

http://bazy.opi.org.pl/raporty/opisy/dokhab/23000/d23049.htm


    Reference: http://bazy.opi.org.pl/raporty/opisy/dokhab/23000/d23049.htm
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
dziękuję